Verdis Troubadour in Budweiss
..."Das Solistenansamble wurde von Šárka Hrbáčková als Azucena dominiert."
(Sboru sólistů dominovala Šárka Hrbáčková v roli Azuceny.)
Vilhelm Sedelec, Zur Zeit 3. 3. 2017
Verdiho Trubadúr od Tomáše Studeného v Českých Budějovicích
Šárka Hrbáčková překvapila jako Azucena v dobrém smyslu daného slovesa neobyčejně koncentrovaným výkonem, pevným rozsahem i způsoběm plynulého vedení frází. Ve výrazu - jistě tak vedena režisérem - dosáhla projevu zcela oproštěného od afektů, ponořeného cele do role. Jeden z nejlepších výkonů mladé mezzosopranistky, jaký jsem od ní dosud měl možnost vidět a slyšet.
OperaPlus Jiří Fuchs 24.1. 2014
Ravelovo Dítě a kouzla v Českých Budějovicích od Skutrů
Když ale na jevišti zazněly hlasy opravdu voluminózní, plné a nosné, výrazově přesvědčující, jimž je slušně rozumět, hned bylo leccos jinak..........Totéž mohu říci s čistým svědomím o pěkné simultánní kreaci Šárky Hrbáčkové ve čtyřroli Židle/Kočka/Veverka/Pastýř, která imponovala právě zřetelnou dikcí, ale i kultivací nosných pěveckých frází. Zde důležité slovo šlo dobře „přes rampu“, čímž bezprostředně oslovovalo. „Neoperní“ opera – namířená celým svým charakterem proti romantismu a silně zdůrazňující náladovou bezprostřednost – si rovněž žádá znělé fondy, nesoucí se do prostoru.
OperaPlus, Jiří Fuchs, 8.5.2016
Krumlovská Carmen je na točně svůdná i pěvecky jistá
Zdroj: https://ceskobudejovicky.denik.cz/kultura_region/recenze-krumlovska-carmen-je-na-tocne-svudna-i-pevecky-jista-20150723.html
....Samotná Hrbáčková představila Carmen takovou, jakou ji publikum očekávalo. Hrdou, svůdnou i temperamentní, ale hlavně jistou v interpretaci klíčových melodií, jakou je především slavná habanera – árie L'amour est un oiseau rebelle.
Hodnocení Deníku: 70%
Českobudějovický deník, JAN BLÜML 23.7.2015
Aida architektonických linií
...Přísné je už základní barevné tónování, převládající černá, kterou rozčísly jen občasné výtvarné akcenty jako rudá róba princezny Amneris (výtečná Šárka Hrbáčková)...
Divadelní noviny, Josef Herman 27. 5. 2015
Figarova svatba v Českých Budějovicích
Cherubín Šárky Hrbáčkové vnášel na jeviště až nezkrotnou živelnost, v kostýmu a v paruce střižené až do obrazu divokého, silně testosteronem bičovaného postpubertálního extrémisty. Ale dokázala se zklidnit pro přednes obou árií ve velmi hybných tempech. Trochu bych řekl, že v tempech na samé hranici „uzpívatelnosti“................V Canzoně (Arietta v B dur) předvedla mladá mezzosopranistka příjemná mezza voce.......
OperaPlus, Jiří Fuchs 9. 12. 2014
Verismus a soudobá novinka v Českých Budějovicích
...obměnou byla Šárka Hrbáčková v roli Santuzzy, pěvecky na mezzosoprán disponovaná, ale zejména jevištně velmi přesvědčivá. Zůstala mi v mysli i druhý den po představení, při určité reminiscenci na obě premiéry se mi vybavovala zejména tato zpěvačka. Prostě jsem ji drama ponížené a uražené ženy opravdu věřil.............Santuzza ano, té jsem podlehl a na Santuzzy minulosti ani nemyslel............Jsem rád, že jsem navštívil i druhou premiéru, byť bylo proměn v obsazení dost málo. A ejhle, oba výkony mladých českých talentů jsem moc rád zaznamenal!
OperaPlus, Jiří Fuchs 11. 12. 2013
Celá recenze na operaplus.cz/verismus-a-soudoba-novinka-v-ceskych-budejovicich/?pa=3
Jihočeské divadlo předvedlo Rigoletta na prknech Národního divadla
....Rigoletto v hudebním nastudování Maria De Rose a v režii Jany Kališové byl divákům představen poprvé před Otáčivým hledištěm v srpnu 2012, 27. září následovala jeho „interiérová“ verze v českobudějovickém DK Metropol. V jejím pěveckém obsazení, jež se představilo i v Praze, dominovaly pěvecké výkony Alexandra Beně v titulní úloze, Jany Šrejmy Kačírkové v roli jeho dcery Gildy, korejského tenoristy Kisuna Kima v efektní postavě vévody mantovského, Šárky Hrbáčkové jako Maddaleny a Jevhena Šokala v roli Sparafucila - vskutku hlasy hodné prken Národního divadla! Inscenace Jany Kališové má silný emocionální náboj kongeniálně spjatý s Verdiho úchvatnou hudbou. Není proto divu, že téměř osm stovek diváků jí připravilo v Praze nadšené ovace, představení dosáhlo skvělých devíti finálních opon....
Ausdrucksstark und makellos
"...Die dritte wichtige Frau auf der Bühne, die in den Hosen des Prinzen Orlofsky steckende Mezzosopranistin Sarka Herbacková, bot ein charakterstarkes, kraftvolles Organ auf..."
Matthias H. Werner - SCHWETZINGER ZEITUNG - 02. Februar 2012
(Výrazný a bezchybný)
(...Třetí důležitá žena na jevišti, mezzosopranistka Šárka Hrbáčková, v kalhotech knížete Orlovského nabídla výrázně pevný, silný hlas....")
Czeska "Norma" w Bytomiu
Jej godną partnerką okazała się Śárka Hrbáćková w partii Adalgisy, która wykreowała sugestywny obraz swojej bohaterki, prezentując przy tym wspaniały głos i znakomitą technikę.
Pięknie brzmią oba wielkie duety Normy i Adalgisy, w których śpiewaczki zgodnie wspinają się na wyżyny wokalnego kunsztu.
Adam Czopek, NASZ DZEINNIK
"Její důstojnou partnerkou byla Šárka Hrbáčková v roli Adalgisy, která vytvořila živý obraz své hrdinky, prezentovala se krásným hlasem a výbornou technikou. Zvukově krásné oba velké duety Normy a Adalgisy, ve kterých zpěvačky vystoupaly do výšin vokálního umění."
Divadlo J. K. Tyla uvedlo Lazebníka sevillského na výborné pěvecké úrovni a s vtipem.
Představitelky Rosiny Michaela Kapustová a Šárka Hrbáčková shodně propůjčily své postavě půvabný mladý zjev a byly pěvecky přesvědčivé jak v zářivých koloraturách, tak i ve výborně posazené hlubší části hlasového rozsahu
Vlasta Bokůvková, PLZEŇSKÝ DENÍK 11.11.2008
Zámecké amfiteátry v ohrožení?
Skvěle se prezentovaly tři českobudějovické žínky (abecedně: Šárka Hrbáčková, Věra Likérová, Jana Pirecká) s výrazovou něhou i v téměř mrazivém přírodním prostředí.
6.8.2009 Haló noviny, Tomáš HEJZLAR - UBOHÁ RUSALKO BLEDÁ...